چگونه یک تجارت فروش مستقیم موفق بسازیم؟؟

فروش مستقیم محصولات به مصرف کنندگان در خارج از محیط خرده فروشی می‌تواند روشی مناسب برای شروع مشاغل مستقر در خانه باشد.

برای موفقیت در فروش مستقیم می‌توان به راحتی از قوانین موفقیت در کسب و کارهای دیگران استفاده کرد. بازار خود را بشناسید، مشتتری را پیدا کنید، پیامی را ارسال کنید که برای آن‌ها جذاب است و به خوبی به آن‌ها خدمات دهید. مهم نیست که کدام مدل فروش مستقیم را انتخاب کنید، نکات اساسی وجود دارد که می‌توانید برای دستیابی به موفقیت آن‌ها را دنبال کنید.

از آنچه می‌فروشید استفاده کنید (و آن را دوست داشته باشید)

مشتریان شما وقتی شما سعی می‌کنید چیزی را به آن‌ها بفروشید که واقعاً از آن محصول هیجان زده‌اید به راحتی متوجه می‌شوند. بهترین فروشندگان مستقیم از محصولاتی که می‌فروشند استفاده می‌کنند و آن‌ها را دوست دارند. آن‌ها با شور و شوق در مورد آن‌ها صحبت می‌کنند و این همان چیزی است که به فروش آنها کمک می‌کند. استفاده از محصولات و خدمات خود به شما تجربیات و اطلاعاتی می‌دهد تا بتوانید با مشتریان بالقوه‌اتان صادقانه و دقیق صحبت کنید.

پشتکار داشته باشید

پاید شما شنیده باشید که فروشندگان مستقیم شغلشان را اینگونه توصیف می‌کنند: “به پنج نفر کمک کنید که هشت نفر را به سیستم اضافه کنند، و شما یک ماشین رایگان دریافت کنید.” دقیقاً اینطور نیست. چیزی که آن‌ها به شما نمی‌گویند این است که برای به دست آوردن این پنج نفر، باید حداقل با 50 نفر صحبت کنید و به آن‌ها کمک کنید حداقل با 80 نفر صحبت کنند تا هشت نفر خود را بدست آورند. اگرچه این اعداد دقیق نیستند، نکته این است که شما در جستجوی “بله” های خود تعداد زیادی “نه” دریافت خواهید کرد که می‌تواند دلسرد کننده باشد. اما ناامیدی بخشی از اجرای یک شغل موفق در خانگی است. نکته اصلی این است که پشتکار داشته باشید و بعد از دریافت “نه” ادامه دهید.

از منابع خوب استفاده کنید

برنامه بازاریابی شرکت خود و همچنین هرگونه سیاست یا رویه مرتبط را بخوانید و درک کنید. علاوه بر این، برای به حداکثر رساندن درآمد خود، باید بهترین راه برای کسب درآمدتان را بدانید. کدام محصولات محبوب‌ترین هستند و بیشترین درآمد را برای شما کسب می کنند؟ چگونه می توانید جایزه کسب کنید؟ هرچه شرایط شغلی خود را بهتر درک کنید، راحت‌تر می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

بازار هدف خود را مشخص کنید

بهترین خریداران را برای محصولات، خدمات و برنامه کاری خود تعیین کنید. مشاوران فروش جدید در اکثر شرکت‌های فروش مستقیم با تهیه لیستی از 100 نفری که می‌شناسند، آغاز می‌کنند. در حالی که ممکن است مشتریان و شرکای تجاری جدید خود را در این لیست بیابید، این روش کارآمدترین روش برای شروع کار نیست. در تمام مدل‌های تجاری دیگر، بهترین خریداران محصولات خود را مشخص کرده و روی آنها تمرکز می‌کنید. مشخص کردن بازار هدف شما به معنای این است که وقت خود را صرف تلاش برای فروش به افرادی که نمی‌خواهند آنچه را که ارائه می‌دهید بخرند، تلف نکنید. شما نمی‌توانید محصولات را به افرادی که نمی خواهند یا به آن احتیاجی ندارند بفروشید.

علاوه بر این، در فروش مستقیم ، تمرکز روی هدف قرار دادن افرادی که می‌خواهند پول بدست آورند وجود دارد. این لزوماً بد نیست، اما بهتر است روی افرادی که می‌خواهند پول کسب کنند و محصولات و خدمات شما را دوست دارند نیز متمرکز شوید.

ارزش محصولاتتان را مشخص کنید

تعیین کنید که بازار شما چگونه می‌تواند از محصولات، خدمات و برنامه کاری شما سود ببرد. آیا مشتریان شما انرژی بیشتری کسب می‌کنند ، بهتر آشپزی می‌کنند یا احساس اطمینان بیشتری می‌کنند؟ تمام ویژگی‌های عالی محصول و تجارت خود را به صورت مزیت لیست کنید. اگر محصولات شما غیر سمی هستند، این به چه معنی است؟ آسم کمتری دارد؟ آلرژی کمتری ایجاد می‌کند؟

استراتژی‌های بازاریابی ضعیف یکی از مهمترین دلایلی است که مشاغل خانگی در آن ناکام است، بنابراین مهم است که یک برنامه بازاریابی تهیه کنید که مزایای محصول یا خدمات شما را برای بازار هدفتان برجسته کند.

خود را متمایز کنید

چرا مشتریانتان باید از شما خرید کنند؟ شما باید خود را متمایز کنید تا از هزاران نفر دیگر که با همان شرکت کار می‌کنند، متمایز شوید. یک راه عالی برای انجام این کار این است که داستان شخصی خود را بگویید، داستان زندگی شما با داستان دیگران متفاوت است این همان چیزی است که یک نماینده فروش دیگر، نمی‌تواند آن را تکرار کند.

راه‌های دیگر برای جدا کردن خود ارائه سطح خدمات بالاتر یا برنامه وفاداری یا سفارشی کردن آنچه ارائه می‌دهید، است. شما همچنین می‌توانید در صورت اجازه شرکت خود، وب سایت و ابزارهای بازاریابی خود را توسعه دهید تا به سبک شخصی درآید و شما را از دیگران جدا کند. همچنین می‌توانید یک خبرنامه ایمیل با نکات مفید ارائه دهید.

برای دیدارهایتان قرار ملاقات بگذارید

مشاوران فروشی که بیشترین ارائه را می‌دهند، معمولاً افرادی هستند که فروش بیشتری کسب می‌کنند، بنابراین هر چه قرار ملاقات بیشتری انجام دهید، موفقیتتان بیشتر می‌شود. فناوری این امکان را فراهم کرده است که ارائه خود را از طریق تلفن، وبینار یا تماس ویدیوی انجام دهید. در بعضی موارد، شما به سادگی می‌توانید مشتریان بالقوه خود را دعوت کنید و به مربی خود اجازه دهید ارائه را انجام دهد.

پیگیری

ثروت در گرو پیگیری است، بنابراین سیستمی را برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه، مشتری‌ها ایجاد کنید. اغلب اوقات، مشاوران فروش مستقیم پس از اولین “نه” تسلیم می‌شوند. اما این “نه” ممکن است به معنای این باشد که شما در زمان مناسب پیشنهادتان را ارائه نکرده‌اید.

خدمات خوب و تماس مداوم، راه مناسبی در جهت وفاداری است. خبرنامه‌های الکترونیکی راهی عالی برای نگه داشتن نام شما در مقابل افراد است، بنابراین اگر زمان برای مشتریانتان مناسب شود، می‌توانند با شما تماس بگیرند. سرانجام ، اگر به شخصی کمک کرده‌اید که کار خود را شروع کند، آموزش و پشتیبانی از آن‌ها وظیفه شماست. موفقیت شما تا حدودی به موفقیت آن‌ها بستگی دارد.

نکته آخر اینکه موفقیت در کسب و کارهای خانگی مستقیماً به وفاداری شما به اصول و قواعد و پشتکار شما بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست