آموزش بازاریابی شبکه ای – اموزش بازاریابی شبکه ای رایگان – آموزش کامل بازاریابی شبکه ای

آموزش بازاریابی شبکه ای از اصول اولیه و بسیار مهم درهنگام ورود به این شغل می باشد که علاوه بر اینکه برای شروع این کسب و کار لازم و ضروریست، باید پیوسته به آن توجه ویژه داشت. مرور آموزش‌های قبلی در مورد اینکه نتورک مارکتینگ چیست و یادگیری مطالب جدید، همواره باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

افراد علاقه مند به آموزش کامل بازاریابی شبکه ای رایگان همواره با سؤالاتی مواجه می‌شوند که در این مقاله سعی بر این است که به آن‌ها پاسخ داده شود، در ادامه به پنج سوال پر تکراری که از ما پرسیده می شود پاسخ خواهیم داد. با علی مقدم کیا همراه شوید تا گام به گام این شغل پردرآمد و پر طرفدار را بیاموزید.

پولسازی با آموزش بازاریابی شبکه ای

آموزش بازاریابی شبکه ای از مهم ترین اصول ورود به دنیای جذاب نتورک مارکتینگ است.

آیا با کار پاره وقت می‌توان در شغل بازاریابی شبکه ای موفق بود؟

مهم‌ترین نکته در بازاریابی شبکه ای این است که شما برای انجام وظایف خود آزادی زمانی دارید، به این معنا که هر زمانی از شبانه روز می‌توانید با فرد مورد نظر خود به گفتگو نشسته و به فروش بپردازید.

و دقیقاً این نکته، نتورک مارکتینگ را به یک شغل پاره وقت جذاب و یک کسب و کار خانگی پر درآمد تبدیل کرده است. به دلیل همین جذابیت افراد زیادی به دنبال یادگیری، در جستجوی منابع  اموزش بازاریابی شبکه ای رایگان می باشند.

آیا نتورک مارکتینگ راهی برای “سریع پولدار شدن” است؟

نه. سریع پولدار شدن در جهان امروز اتفاق نمی‌افتد و افسانه است. البته، همواره استثنائاتی وجود دارد. اگر می‌خواهید یک شبه پولدار شوید، پیشنهاد می‌کنم این شغل را انتخاب نکنید.

اموزش بازاریابی شبکه ای رایگان

آیا برای موفقیت در این صنعت، لازم است که کتاب خاصی مطالعه کنم یا فیلم آموزشی بازاریابی شبکه ای مشخصی را ببینم؟

توجه داشته باشید که همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، همواره باید نکات جدیدی یاد بگیرید تا در این شغل موفق باشید. در بخش آموزش‌های چند رسانه‌ای سایت علی مقدم کیا، به راحتی می‌توانید بسیاری نکات لازم برای رشد را از طریق دانلود کتاب آموزش بازاریابی شبکه ای بیاموزید. علاوه بر این کتب و دوره های آموزشی مناسب بسیاری وجود دارد که قطعاً به بهتر طی کردن مسیر موفقیتتان و همچنین آموزش کامل بازاریابی شبکه ای کمک ویژه خواهد کرد، برخی از آن‌ها در ادامه به صورت مختصر آورده شده است.

  • کتاب علم بازاریابی شبکه ای از رندی گیج: در این کتاب نویسنده به عنوان کارشناسی با شهرت جهانی در حوزه نتورک مارکتینگ، در مورد درآمد رسوبی در صنعت فروش مستقیم اشاره دارد. او به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان در این حرفه به موفقیت رسید.
  • سوپر استار بازاریابی شبکه ای شوید از مری و وین کریستنسن: مری کریستنسن، کارآفرین موفق در صنعت بازاریابی شبکه ای، تجربیات ارزشمند خود را در این کتاب به اشتراک می‌گذارد. “سوپراستار بازاریابی شبکه ای شوید” کتابی شیوا، روان و ساده است و به دور از پیچیدگی‌های معمول، مفاهیمی کلیدی و مهم را بیان می‌کند.
  • هنر ظریف بی خیالی از مارک منسون: اگر بخواهم این کتاب را در یک جمله خلاصه کنم: فرصت، وقت و انرژی ما محدود است و نمی‌توان به همه چیز اهمیت داد. اگر بخواهیم موفق شویم باید فکر و انتخاب‌هایمان را، روی گزینه محدود و مشخصی متمرکز کنیم و این مسئله تنها با بی‌خیال بودن نسبت به بسیاری عوامل حواس پرتی امکان پذیر است.
  • دوره های سایت udemy : شهرت این سایت و کیفیت آموزش های آن بر کسی پوشیده نیست، شما می توانید با گذراندن این دوره ها به یک متخصص در حوزه نتورک مارکتینگ تبدیل شوید. برای مشاهده  دوره های سایت udemy وارد لینک Network Marketing Courses شوید.

کتاب‌های معرفی شده برای آموزش کامل بازاریابی شبکه ای رایگان یک قدم رو به جلوست و در جهت موفقیت در حوزه کسب درآمد اینترنتی بسیار مفید هستند. البته پیشنهاد ما این است که در ابتدا با منابعی که برای اموزش بازاریابی شبکه ای رایگان تهیه شده است کار خود را استارت بزنید.

آموزش کامل بازاریابی شبکه ای

آیا بازاریابی شبکه ای همان بازاریابی هرمی است؟

از نظر افرادی که به دنبال آموزش کامل بازاریابی شبکه ای هستند در نگاه اول، این سیستم بازاریابی مانند یک هرم است، به همین دلیل برخی آن را با بازاریابی هرمی اشتباه می‌گیرند. مدل تجارتی نتورک مارکتینگ کاملاً با طرح‌های شرکت‌های هرمی متفاوت است. در طرح‌های هرمی به جای تمرکز بر فروش محصول، فقط به استخدام مشاوران می‌پردازند؛ ولی در سیستم فروش مستقیم، تمرکز بر فروش است.

همچنین یکی از مزایای آموزش بازاریابی شبکه ای این است که به شما در فروش محصولاتتون کمک می کند. محصولات تکسو از جمله محصولاتی می باشد که از طریق نتورک مارکتینگ می توانید به خوبی آنها را بفروشید و کسب درآمد کنید.

برای شروع فعالیت در این حرفه به چه مقدار سرمایه اولیه نیاز است؟

همان‌طور که در بخش‌ اموزش بازاریابی شبکه ای رایگان در مقاله دیگری به آن اشاره شد، شروع در این کار به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارد. تنها شما محصولی که به آن نیاز دارید را خریداری می‌کنید و اگر نتوانستید در این حوزه فعالیت کنید هم اقلام مورد نیاز خود را خریداری کرده‌اید و ضرری متوجه شما نیست. حتی با وجود منابع زیادی که در زمینه اموزش بازاریابی شبکه ای رایگان وجود دارد، شما نیازی به تهیه کتب و دوره های آموزشی ندارید. 

در این بخش، به برخی سؤالات متداول در مورد اموزش بازاریابی شبکه ای رایگان پرداختیم. اگر در این حوزه نیاز به توضیح بیش‌تری بود یا سؤالی داشتید، حتماً کامنت بگذارید. همچنین توصیه می شود برای آشنایی اولیه در این زمینه، مقاله آموزش مقدماتی بازاریابی شبکه ای را مطالعه کنید.

3 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست