کسب و کار خانگی-کسب و کار خانگی پر درآمد-راه اندازی کسب و کار خانگی

کار در خانه و درآمد عالی

آیا تا به حال به راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد در حالی که به کارهای خانه خود می رسید و با خانواده خود وقت میگذرانید، فکر کرده اید؟ امروزه با پیشرفت فضای مجازی، پیدا کردن فرصتهای جذاب و با درآمد خوب آسانتر از همیشه است. اگر به کار بازاریابی علاقه مندید، از ارتباط با مردم لذت میبرید و به ارزش محصولاتتان ایمان دارید، فروش مستقیم یکی از گزینه های پربازده  برای راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد می باشد.

در ادامه به بررسی فروش مستقیم و مزایای آن پرداخته و به شما میگوییم که چرا این شغل یکی از بهترین گزینه های موجود برای راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد می باشید این مقاله از علی مقدم کیا را تا انتها بخوانید.

کسب و کار خانگی

راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد

روش های راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد بسیار است و با هر شرایطی می‌توان کسب و کاری داشت که به وسیله آن زندگی خود را به خوبی گذراند. طبق آمار 25 درصد از افراد شاغل در ایالات متحده در سال‌های 2017 و 2018، از دفترکارهای خانگی استفاده کرده‌اند. اگر تصمیم به این کار دارید و می‌خواهید درآمد مناسبی داشته باشید، علاوه بر این که باید آموزش‌های لازم برای کسب و کار مورد نظر را ببینید، باید مهارت‌هایی کسب کنید که بتوانید به خوبی از عهده آن بر بیایید.

مهارت‌های لازم برای راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد

برای شروع یک شغل خانگی، نیاز به مهارت‌های متنوعی هست که به شخصیت مناسب برای کار در خانه مرتبط است. در ادامه به این مهارت‌ها اشاره شده است:

خودآموزی

برای راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد یا کار در خانه نیازمند مهارت یادگیری به روش خودآموزی هستید؛ چرا که در منزل شما تیم آی تی یا حسابداری وجود ندارد که مشکلات فنی را برطرف کند یا درآمد و هزینه‌ها را کنترل کند، در نتیجه باید این مسائل را نیز به خوبی یاد بگیرید و بتوانید از پس مشکلات پیش آمده بر آمده و کسب درآمد خانگی پردرآمد خود را به خوبی پیش ببرید.

مهارت‌های مالی

وقتی به فکر راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد می افتید، باید بیاموزید که چگونه هزینه‌ها و درآمدهای خود را مدیریت کنید. علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که برای توسعه و پیشرفت کسب و کارتان باید بتوانید سود حاصله را پس انداز کنید. همچنین ممکن است برای کسب و کارتان نیاز باشد که موارد مورد نیاز مالیاتی را نیز بیاموزید.

کسب و کار خانگی پر درآمد

توجه به زمان تحویل کارها

هنگامی که در خانه کار می‌کنید باید بیاموزید که هر کاری زمان تحویلی دارد که باید به آن پایبند بود. پایبندی به این اصل موجب تکرار مشتریانتان می‌شود. این مهارت شاید یکی از دشوارترین مهارت‌هایی باشد که در راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد باید حتما به آن توجه کنید، چرا که با توجه به عوامل حواس پرتی و راحتی در منزلتان به راحتی می‌توانید به محدودیت‌‌های زمانی کارتان بی‌توجهی کنید.

ولی باید بیاموزید که برای راه اندازی کسب و کار خانگی پردرآمد هر چقدر بیش‌تر به زمان تحویل کارها توجه کنید، موفق‌تر خواهید بود. راه‌های متعددی وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها به این مسئله پایبند بود، از برنامه ریزی زمانی گرفته تا نمودارهای پیشرفت کار، همگی می‌توانند برای رسیدن به این هدف به شما کمک کنند.

به عبارت دیگر همه چیز در مورد مدیریت زمان است که فرآیند برنامه ریزی و کنترل زمان کارهاست. مدیریت زمان متناسب، شما را قادر می‌سازد تا استرس کمتری داشته باشید و به کارهای بیش‌تری برسید. بعد از برنامه ریزی، نکته مهمی که در مورد مدیریت زمان باید به آن توجه داشته باشید، اولویت بندی کارهاست. وظایف را براساس اهمیت و اضطرار اولویت بندی کنید.

تمرکز روی کارها

وقتی در منزل خود شروع به کار می‌کنید، ممکن است حواستان از فعالیتی که باید آن را انجام دهید پرت شود و به کارهای خانه، خانواده، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلویزیون سرگرم شوید. باید بیاموزید که هنگامی که در حال کار کردن هستید، روی کار خود تمرکز کنید. برای افزایش تمرکز راه‌های متعددی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

  • برای کار کردن جای مشخصی را انتخاب کنید و همیشه در آن‌جا به فعالیت‌های خود بپردازید
  • با تمرکز روی کارهایی شروع کنید که در کوتاه مدت به نتیجه می‌رسند
  • بین فعالیت‌هایتان استراحت‌های کوتاه مدت داشته باشید
  • به تدریج خود را برای انجام کارهای پیچیده‌تر و دشوار آماده کنید

راه اندازی کسب و کار خانگی

نکته قابل توجه در این کسب و کارها این است که منفی بافی نکنید. افکار منفی به‌شدت توانایی‌های ذهنی برای تمرکز کردن روی کارتان را از بین می‌برد. در این‌گونه موارد نفس عمیق بکشید و به برنامه ریزیتان اعتماد کنید.

تا به این‌جا در مورد مهارت‌های لازم برای راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد اشاره شد؛ در ادامه به برخی از مهم‌ترین و پردرآمدترین این مشاغل می‌پردازیم.

فروش مستقیم و مزایای آن در راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد

یک کالا پس از تولید تا زمانی که به دست مصرف کننده نهایی برسد از بخشهای گوناگونی عبور می‌کند، بخشهایی که وظیفه توزیع کالا در سطح جامعه را به عهده دارد. مانند: عمده فروشان، خرده فروشان، انبارداری و تبلیغات.

اما فروش مستقیم با نگاهی دیگر به روند عرضه کالا و به وجود آوردن مسیری متفاوت یعنی ارتباط مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده نهایی به واسطه فروشندگان (مشاورین فروش) سازمان تولید کننده، سبب کاهش مبالغ هنگفت مسیر توزیع می‌شود. حذف این مبالغ علاوه بر اینکه یکی از نتایج آن به وجود آوردن قیمتی معقول برای کالای تولید شده در میان دیگر رقبای بازار است و همچنین با بهره وری از آن سرمایه به واسطه حذف روند توزیع یک محصول، به بالاتر بردن کیفیت یک کالا در تولید پرداخت.

کسب و کار خانگی و کسب درآمد در خانه

به معنایی دیگر فروش مستقیم، ارائه خدمات و کالا به صورت شخص به شخص به دور از مکانی ثابت برای فروش است. از دیگر مزایای این روش استفاده از یکی از قدرتمندترین و تأثیرگذارترین نوع تبلیغات یعنی تبلیغات کلامی است. این تبلیغ برمبنای بیان تجربه یک فرد از استفاده کالای مورد نیازش است که بیشترین تأثیر را بر روی دیگر مخاطبین کالای مصرفی دارد.

امروزه بازاریابی چند سطحی به فرصتی برای رشد حرفه ای و امکان درآمد مناسب تبدیل شده است.

فروش مستقیم به دو دسته است:

فروش مستقیم تک سطحی: روشی از فروش محصول است که در آن تماماً درآمد فرد بر اساس عملکرد شخصی بازاریاب یا فروشنده پرداخت می‌شود. در این روش بازاریاب و فروشنده توانایی جذب و معرفی کار را به دیگر افراد برای تشکیل زیرمجموعه و ساخت گروه فروش ندارد.

فروش مستقیم چند سطحی: در این روش فرد بازاریاب علاوه بر اینکه از فروش مستقیم خود کسب درآمد می‌کند، با معرفی کار به اشخاص دیگر و تشکیل گروه فروش نیز می‌تواند سود بیشتر در نتیجه درآمد بیشتری نیز به دست آورد.

نحوه مدیریت کسب و کار خانگی

4 شغل مناسب برای راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد

باید بدانید که میزان درآمد شما به تلاش و ایده‌ای که می‌خواهید با آن کسب و کارتان را راه اندازی کنید، بستگی زیادی دارد. کسب درآمد در خانه مزایا و معایب بسیاری دارد و با در نظر گرفتن این نکات در ادامه به برخی مشاغل پردرآمد خانگی اشاره می‌کنیم:

  • بهترین روش راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد: بازاریابی شبکه ای

اگر مهارت‌های سخن گفتن و برقراری ارتباط خوبی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً بازاریابی شبکه‌ای یا همان نتورک مارکتینگ را به عنوان یک شغل پردرآمد برای راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد در نظر داشته باشید. این شغل چند سالی می شود که در کشور ما جای خود را در میان مردم باز کرده است، اما اگر همچنان در این زمینه سوال دارید می توانید با مطالعه مقاله نتورک مارکتینگ چیست به سوالات خود پاسخ دهید.

بازاریابی شبکه ای، یک نوع مدل کسب و کاری است که در آن نمایندگان و مشاوران فروش، کالا یا خدمات یک شرکت را به مصرف کننده نهایی می‌فروشند. در این نوع مدل کسب و کاری، شما به راحتی می‌توانید فعالیت‌ها را کنترل کنید. با بازاریابی شبکه ای، حتی آن دسته از افرادی که از عملکرد فردی خود ناراضی هستند، می‌توانند با تلاش درست، خود را در صدر ببینند. برخلاف مشاغل معمول، در این شغل نیازی به رقابت با همکاران نیست. شما با خودتان کار می‌کنید و همچنین برای کمک به همه افراد برای پیشرفت در کنار شما تلاش می‌کنید. درآمد این ایده، به مدت زمانی که برای آن صرف می‌کنید رابطه مستقیمی دارد، به این معنی که هر چقدر بیش‌تر روی آن زمان بگذارید، درآمد بالاتری خواهید داشت.

برای آموزش در این زمینه از مقالات آموزشی موجود در سایت بهره ببرید، پیشنهاد می شود از مقاله آموزش مقدماتی بازاریابی شبکه ای مطالعه خود را آغاز کنید.

بازاریابی شبکه ای شغل مناسب کسب و کار خانگی

  • جذاب‌ترین روش راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد: تولید محتوای تصویری

در مورد تولید محتوای متنی مطالب بسیاری گفته شده ولی نوشتن و خوانده شدن در بسیاری مواقع کار دشواری است و اگر به این کار علاقه مند نباشید، ممکن است پس از مدتی از این کار خسته شوید. با پیشرفت شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و شبکه‌های انتشار ویدیو مثل آپارات و یوتیوب، تولید محتوای تصویری، عکس و ویدیو و کسب درآمد از آن‌ها بسیار ساده‌تر از پیش شده است.

کافی است اکانت یوتیوب خود را بسازید و در مورد تخصصتان، شروع به تولید محتوا کنید. البته در نظر داشته باشید که هر کسب و کاری دشواری‌های خاص خود را دارد و نیازمند هزینه‌های اولیه‌ای است تا به کیفیت مطلوب برای مخاطب برسد.

  • ساده‌ترین روش راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد: برگزاری دوره‌های آنلاین

اگر در تخصصتان به اندازه کافی دانش دارید، یکی از روش ها برای راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد، ایجاد دوره‌های آنلاین است. برگزاری دوره‌های آنلاین و فروش آن‌ها در وب سایت‌هایی همچون مکتب خونه، می‌تواند شغلی فوق العاده برای شما باشد و تخصص در زمینه ای یکی دیگر از روش های راه ادازی کسب و کار خانگی پر درآمد می باشد، به اینصورت که می توانید فیلم آموزشی آن را تولید کنید و به درآمد برسید.

برای به اشتراک گذاشتن دانش خود با همتایان خود و کسب درآمد، نیازی نیست که در دانشگاه محلی خود استاد باشید. به لطف جادوی اینترنت، شما می‌توانید واسطه‌ها را از بین برده و مطالب را مستقیماً به دانش آموزان خود آموزش دهید؛ بدون اینکه از خانه خارج شوید.

UI /UX بهترین کسب و کار خانگی

  • آینده‌دارترین روش راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد: طراحی UI و UX سایت و اپلیکیشن

اگر به دنیای کدنویسی علاقمندید، باید خوشحال باشید؛ چرا که در حال حاضر طراحی سایت، یکی از نیازهای روز ایران و از مشاغل پردرآمد است. بسیاری از مشاغل نیازمند وبسایتی برای فروش اینترنتی یا ارتباط با مشتریان خود هستند و به این طریق هم گام با روند پیشرفت جامعه حرکت کنند. معمولا طراحی وبسایت به صورت پروژه‌ای است ولی می‌توان بخش‌های پشتیبانی و تعمیر و نگهداری وبسایت را هم جزئی از این کسب و کار خانگی پردرآمد در نظر گرفت. می توان گفت طراحی UI و UX سایت جزء پر درآمد ترین کسب و کار خانگی می باشد.

طراحی رابط کاربری، یک علم روز و نیاز دنیای امروز است. وبسایت‌ها و مؤسسات بسیاری که تنها از طریق اینترنت مشغول به فعالیت هستند. داشتن یک وبسایت عالی برای این دسته افراد، همانند یک فروشگاه‌ خوب با موقعیت مناسب و جذاب است. این دسته مشاغل همواره در تلاشند وضعیت وبسایت خود را بهبود ببخشند تا مشتریان بیش‌تری جذب کنند و درآمد بالاتری داشته باشند. مهم‌ترین اصل در طراحی یک وبسایت، رابط کاربری مناسب آن است.

راه اندازی کسب و کار خانگی با دوستان

در حقیقت یک وبسایت عالی، باید کاملاً تجربه کاربری خوبی داشته باشد. در حال حاضر افرادی هستند که تنها حوزه‌ فعالیت خود را محدود به طراحی رابط و تجربه کاربری کرده‌اند. این متخصصان از افراد جامعه می‌خواهند تا با وبسایت یا اپلیکیشن مورد نظر رفته و با آن کار کنند و مشکلات و دشواری‌های کار با اپلیکیشن و سایت را به آن‌ها بگویند؛ سپس با تحلیل نظرات، رابط کاربری خود را اصلاح می‌کنند. نیاز به این تخصص در جامعه در حال افزایش است.

در سایت shopify نیز چندین ایده کسب و کار عالی معرفی شده است که می توانید آن را مطالعه کنید. برای این منظور می توانید وارد لینک Home Business Ideas شوید و از این ایده ها نیز بهره ببرید.

کنترل کامل و توسعه فردی در راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد

برخالف هر بنگاه اقتصادی دیگر شما به راحتی می‌توانید کارها را کنترل کنید. با بازاریابی چند سطحی، حتی آن دسته از افرادی که از عملکرد فردی خود آگاهی ندارند، سرانجام خود را در صدر میبینند. برخالف مشاغل معمول، در این شغل نیازی به رقابت با همکاران برای هر موقعیت و شهرت وجود ندارد. شما با خودتان کار می‌کنید و همچنین برای کمک به همه افراد برای پیشرفت در کنار شما تلاش می‌کنید. شبکه های چند سطحی اجتماعی یک رویه شرکتی منحصر به فرد و پویا است.

توسعه فردی با راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد

درحالی که در خانه اید فرصتهای بسیاری برای خود ایجاد کنید

بازاریابی چند سطحی برخالف مشاغل دیگر که در آن مجبورید با افراد زیادی صحبت کنید که ممکن است بسیار خسته کننده و در بسیاری از موارد بازدهی را کاهش دهد، شما را قادر میسازد همه این موارد را به طور همزمان انجام دهید. یکی از ویژگیهای منحصربفرد این تجارت این است که به راحتی میتوانید شرکت خود را در خانه راه اندازی کنید.

در ادامه به برخی دیگر از مزایای فروش مستقیم اشاره می‌شود:

  • ایجاد یک کسب و کار شخصی در سریعترین زمان ممکن و با کمترین سرمایه
  • مدیریت زمان و انرژی
  • امکان گسترش تجارت خود در هر مکان
  • وجود بستر کار گروهی به جای رقابت
  • شکل گیری روابط دوستانه جدید و ماندگار
  • گزینه ای به عنوان شغل دوم در کنار حفظ شغل اول
  • بالا بردن تواناییهای فردی و پیشرفت در خصوصیات اخلاقی بعنوان نمادی از مدیریت و رهبری
  • امکان استفاده از ارتباطات شخصی برای همکاری

 نتورک مارکتینگ چیست و تفاوت آن با فروش مستقیم

در نتورک مارکتینگ تمرکز هر شخص بر ایجاد شبکه و گسترش افراد در شبکه زیرمجموعه هر فرد است ولی در صنعت فروش مستقیم تمرکز بر عرضه محصولات به قیمت مناسب، ایجاد پورسانت از محل فروش کالا و ایجاد مشتریان ثابت به جای جذب نفرات است.

نتیجه

کسب و کار بازاریابی چند سطحی علاوه بر این یک روش قابل اعتماد برای رشد تخصصی است به شما این امکان را میدهد در زمان، پول و منابع دیگر صرفه جویی کنید. با گذراندن وقت مناسب و دنبال کردن پیشنهادات درستی که برای دیگر همکارانتان مناسب بوده است، میتوانید اهداف خود را تحقق بخشیده و درآمد کلانی را برای کسب و کارتان به دست آورید.

مدیریت مالی در راه اندازی کسب و کار خانگی

قبل از تصمیم گیری در مورد راه اندازی کسب و کار خانگی پر درآمد خود باید معایب این نوع مشاغل را نیز مورد بررسی قرار دهید. برخی از این معایب عبارتند از:

  • سستی: عدم نظم و انضباط شخصی می‌تواند باعث کاهش بهره‌وری افراد می‌شود. بسیار پیش خواهد آمد که کار را دیر شروع کنید و هر روز اندکی دیرتر نسبت به روز قبل در نهایت شما را با مشکل مواجه خواهد کرد.
  • حواس پرتی: چه از طرف فرزندان و چه از برنامه مورد علاقه شما که در طول کار پخش می‌شود، از دست دادن تمرکز هنگام کار در خانه بسیار آسان است. باید روش‌های تمرکز کردن روی کارها را تمرین کنید.
  • کارهای خانه: ایجاد تعادل بین انجام کارهای خانه و فعالیت‌هایی که مربوط به کسب و کار خانگیتان است، گاهی دشوار به نظر می‌رسد. انجام وظایفی که اگر دفتر کاری خارج از خانه خود داشته باشید زمان زیادی از شما می‌گرفت، اکنون زمان بیش‌تری از شما را خواهد گرفت؛ در نتیجه کارهای بسیاری ناتمام می‌ماند و روی هم انباشته می‌شوند.

بسیاری از این فرصت‌های کسب درآمد خانگی پردرآمد شامل درآمد منفعلانه یا کارهای اوقات فراغت نیز هستند که می‌توانند به کارهای تمام وقت تبدیل نشوند.

یکی از شرکتهای پیش رو در زمینه فروش مستقیم، تکسو است.

تکسو یک مرکز تجاری چند وجهی است که فعالیت خود را به عنوان یک تولید کننده محصولات و خدمات مصرفی مشتریان بر پایه توان تولیدی ملی دارد. به عنوان یک تولیدگر، تکسو در بستر تولید نوشیدنی های گرم مانند چای، دمنوش و قهوه، ادویه و چاشنیهای خوراکی، عسل و مشتقات آن، مراقبت شخصی شامل: مراقبت از بدن، مراقبت از مو، زیبایی و… فعالیت دارد. هر فرآیند تولید، محصولات تکسو مطابق با استانداردهای جهانی پیاده سازی و با رعایت تمامی قوانین بهداشتی و مجوزهای قانونی در بازار عرضه می‌شود. رسالت محوری تکسو در تولید ارائه بالاترین کیفیت و در اختیار قراردادن بهترین خدمات است. این مهم جز با تلاشی بی‌وقفه و کسب دانش و تخصص در هر جا که باشد، میسر نخواهد شد.

نتیجه و موفقیت

از همین رو شرکت تالش کاران سرمایه وزین (ت.ک.س.و) در زمینه تولید، ارائه و فروش محصولات  و برندهای مختلفی از جمله مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره با رویکرد سلامت محور و ارتقای کیفی زندگی انسانها فعالیت می‌کند. تولید در ردیفهای کالایی ذکر شده یک امکان ویژه است که می‌تواند بسیاری از کالاهای مصرفی جامعه را با بهره گیری از دانش و تخصص در کنار ارائه کیفیت برتر و خالقیت محور تولید و تامین کند. این شرکت افتخار آن را دارد که در طی این مسیر طولانی بسیاری از محصولات و کالاهای مصرفی جامعه را برای اولین بار در ایران تولید کند و در تمامی این موارد هدف به دست آوردن بالاترین کیفیت موجود با رعایت استانداردهای جهانی و ملی تولید بوده است.

در راستای دستیابی به محصولات ی با کیفیت و قیمتی اقتصادی‌تر و صرفه جویی در زمان، با پشتوانه دانش و تخصص، از سال 1394 مجموعه تکسو خود به صورت مستقیم فرآیند تولید را آغاز کرده و کارخانجات تولیدی خود را راه اندازی نموده است. امروزه محصولات در بسترهای تولیدی شرکت ایجاد و از طریق دفتر کار در اختیار تمامی مشاوران فروش محترم سازمان قرار دارد. رسالت تکسو تمرکز بر تولید برتر، ارائه کیفیت بی‌رقیب و پشتیبانی کامل خدمات و محصولات  است. آموزش بی شک از اساسی‌ترین حلقه های واسطه موفقیت در این مسیر است. گروه آموزشی مجموعه تکسو و مرکز جامع آموزشهای تکمیلی، کلید برتری و تفاوت در کسب و کار مشاوران مجموعه است. اگر شما هم قصد دارید در مورد فروش مستقیم اطلاعات خود را بالا ببرید پیشنهاد می شود مقاله آموزش فروش در بازاریابی شبکه ای را مطالعه کنید.

2 دیدگاه. Leave new

  • Negin
    مجتبی جوادپور
    تیر 18, 1399 6:13 ب.ظ

    فروش مستقیم راهیست که هر فردی میتواند به دور از مشکلات معمول که در هر کسب و کاری، وجود دارد، رشد کند و آینده ی زیبایی را برای خود خلق کند…

    پاسخ
  • Negin
    علیرضا برادران آجیلیان
    مهر 2, 1399 7:16 ق.ظ

    یک فرصت خیلی مناسب هست، که البته با وجود بستر حرفه ای شرکت تکسو و آموزش های مناسب تیم هرفرد میتونه سطح مالی و فرهنگی زندگی خودش و ارتقا بده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست